Moikkis!
Täs on nyt niitä manga kuvia, mitä lupasin. Ei välttis mitään parhaita, koska osaan piirtää hyvin vaan silmiä. :)
Tää on varmaan paras.
Vihainen
Joku pisama typy.
Yritin kait chibiä.
Tää ei kait oo ihan mangaa. (Näyttää kalalta. :D)
Yks ekoista.
Laitoin tänne vielä tälläsen piirrustuksen.
Ei mulla tässä muuta just nyt oo, mut kirjottelen taas pian. Muistakaa kommata.







Ihan hyvin sähän piirrät ^^
VastaaPoistaVielä vähän harjoitusta
Kiitti!:)
PoistaHarjottelen kokoajan, Laitan sitten parempia kuvii.