keskiviikko 7. marraskuuta 2012

Mangaa!

 Moikkis!
 
Täs on nyt niitä manga kuvia, mitä lupasin. Ei välttis mitään parhaita, koska osaan piirtää hyvin vaan silmiä. :)
 
Tää on varmaan paras.
 

Vihainen
 

Joku pisama typy.
 

Yritin kait chibiä.
 

Tää ei kait oo ihan mangaa. (Näyttää kalalta. :D)
 

Yks ekoista.
 

Laitoin tänne vielä tälläsen piirrustuksen.
 
 
 
Ei mulla tässä muuta just nyt oo, mut kirjottelen taas pian. Muistakaa kommata.
 

2 kommenttia:

  1. Ihan hyvin sähän piirrät ^^
    Vielä vähän harjoitusta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti!:)
      Harjottelen kokoajan, Laitan sitten parempia kuvii.

      Poista