keskiviikko 21. marraskuuta 2012

Idiootti

Siis miettikää mä meuhkaan täällä siitä, että pääsen kattoo Twilightii ja sitte mä en kerro teille sanallakaan siitä mitään. Ei täysin ymmärrettävää. No nyt mä sit kerron siitä. Se oli NIIN PARAS LEFFA IKINÄ!!!!!!!!!!!!! The best movie ever!
Joo liiottelin vähän noiden huutomerkkien kaa, mut joo se oli oikeesti sika siisti. Jos ette oo käyny kattoo sitä elokuvissa, teidän on niin pakko saada se DVD:lle. Mä ainaki haluun sen. Nii joo mä muute sain tänään Houkutus DVD:n. Mulla on kato jo Uusi kuu ja Epäilys ja nyt mulla on Houkutuskin, enää puuttuu vaan Aamunkoin molemmat osat. 1 maksaa muute prismassa vaan 9.95.
Joo oon hulluna Twilighttiin, sori jos joku ei tykkää siit. Mut joo nyt mun pitää lopettaa, pitää kato olla puol 6 menos.

Heipsis!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti