maanantai 5. elokuuta 2013

Ja nyt mä sen sain!

Oon nii ilone! Mä sain iha oman yukatan! Se on sellanen tumman sininen ja siinä on valkosii kuvioita. Se on kyllä vähä iso mulle, mut ei se haittaa ku sen helman saa kyllä nostettua nii ettei se laahaa maata. Sitte mä sain myös kimonon sellasen puolipitkän. Seki on tumman sininen. Ja sitte mulla on muutama sellanen aamutakki. Se toinen on tumman punanen ja siinä on kultasii lohikäärmeitä ja toinen on turkoosi ja siinä on geishojen kuvia. Ne on molemmat aiva ihanii. Nyt ku oon saanu kerrottuu noista voin iloksenne ilmottaa että ei se siihen lopu. Mä nimittäin löysin vähän aikaa sitte kirpputorilta japanilaisia astioita, teekupin, pikku lautasen ja isomman lautasen. Niissä on kaikissa sellanen ihana vuori maisema. Just nyt mä istun autossa ja kirjotan tätä tekstiä puhelimella, joten en millään viittis kirjottaa enempää kauniista maisemista huolimatta. Mut voin laitta ehkä joskus myöhemmin kuvia noista kimonoista. Antakaa anteeks, jos on kauheesti kirjotus virheitä. Mut joo bai bai, see you soon!