keskiviikko 25. joulukuuta 2013

Joulu, se meni jo

Jep, joulu meni jo, mutta loma on vasta alussa. Eilen oli kyllä mukava päivä. Serkut kävi kylässä, käytiin joulukirkossa, valvottiin myöhään, käytiin joulusaunassa, herkuteltiin ja availtiin lahjoja, tietty. Mä sain mun pikkusiskon kanssa aivam mahtavan lahjan. Oisittepa te nähny mun ilmeen, kun avaan siskokullan kanssa HP:n pahvilaatikkoa. Mä en millään ois voinu uskoo, et porukat hommaa meille oman tietokoneen. Mut joo nii siin kävi. Me saatiin yhteinen läppäri. On siin vielä vähän opettelemista, mut onhan tässä aikaa. Sain mä paljon muutakin kivaa, mut en jaksa alkaa sepostaa mitään listaa. Mut siis asiasta kolmanteen, lomasuunnitelmiin. Mulla ei nimittäin niitä paljon oo, no mitä nyt parturissa käynti, uudenvuoden suunnitelmat ja cosplay puvun tekemistä äidin kaa. Siitä cosplay puvustahan mä oon kirjottanu jokusen kuukaus sitten. Sain nimittäin joululahjaks myös sellasen mekon, jonka hame osaa pystyis käyttää siin hyödyks. Nii et sellasta lomaa pukkaa. Tottakai mä oon tietty myös kamujen kaa ja sillei. Nyt kun oon saanu taas kirjotettuu pienen pätkän ajatuksiani tänne blogiin oon tooosiii ilonen.

 Mut mä kirjottelen taas pian. Luultavasti kirjoista tai jotain. (avainsana: Percy Jackson :D)