torstai 31. lokakuuta 2013

Cossausta, mikä ettei

En oo taas kerinny kirjottaa pitkään aikaan, mut joo nyt kun löysin taas aikaa ajattelin sitten kirjoittaa kuulumisia. Katsudocon oli mahtava! Mä söin siellä pockyja ja kattelin kavereiden kanssa pukulainaamon muotinäytöstä ja cosplay pukukisaa. Siellä oli mukavaa olla isossa porukassa. Me ostettiin kaikkea kivaa, esim. piirrustuksia, julisteita, puikkoja, figuureja ja herkkuja, tottakai. Nyt kun aloin sitten puhua katsudoconista jatkan siitä sitten cossaukseen. Ite en oo vielä koskaan cossannu mitään, sillei ihan kunnolla. Mutta asiaan pitäisi tulla muutos, sillä aion aloittaa tekmään itse Ema Hinata (Brother Confligt) cossia. Äidin avulla tietenkin. Katos, ku mä haluaisin cossata jotakuta anime hahmoa niin, että mun ei tarvitsisi hankkia peruukkia. No tuleeko teidän mieleen kauheen montaa anime hahmoa, joilla olisi kylkiluiden tasalle olevat keskiruskeat hiukset? Ei mulle itelleni ainakaan kovin montaa. Emassa on vaa yks proplema, sillä on ruskeat silmät, ku mulla taas tosi vihreät, mut kyl tohon joku keino keksitään. Oli mukavaa kirjottaa taas pitkästä aikaa, vaikka en pitkästi kirjottanukaa. Kirjottelen toivottavasti taas pian. Näkyillään!

Tällanen puku mun pitäs saada tehtyä. Ehkä onnistuu ehkä ei. :P