keskiviikko 2. tammikuuta 2013

2013 ja K-pop

No nyt on sitten vuosi 2013, joten onnellista uutta vuotta (vähän myöhässä, mutta kuitenkin). Mä  näin aivan mahtavan ilotulituksen, se kesti varmaan 7 minuuttia. Se oli oikeesti tosi hieno. Niin ja sitten mä katoin Asian music awardsia. Se on siis sellanen aasialainen musiikki gaala. Siellä esiinty kaikkii aasialaisia yhtyeitä, kuten Big bang, Super junior ja Psy tottakai. Vähän harmitti ku 2NE1 ei ollu siellä, eikä myöskään Girls generation. Mut joo, yks mun kaveri pyys listaa K-poppi yhtyeistä ja mulle tuli mieleen et voisin laittaa sen tänne. Joo tos on joitakin ja ne ei oo paremmuus järjestyksessä, koska mä pidän niistä kaikista ja tos on vaan murto osa.

  • 4minute
  • 2NE1
  • Kara
  • A-Pink
  • Brown eyed girl
  • Sistar
  • Big bang
  • Super junior
  • D-Dragon
  • T-Ara
  • Orange Caramel
  • Hyuna
  • Psy
  • SECRET
  • f(x)
  • Shinee
  • Wonder Girls
  • BoA
  • Girl's day
  • EXID
  • Fivestar
  • Teen top
  • Beast

Ja tuhansii muita, ku katoi noita Yhtyeitä löysin tiiätteks koko ajan lisää. Niitä on mahdotonta listata kaikkia. Mut hei jos löydätte noita kuunnellessa, joitain super hyvii nii laittakaa tietoi. Ja sit viel yks juttu, youtube kättäjä nimeltä Hoyasbaby on suomentanu joitain (moniakin) K- poppi biisei, joten kandee käydä kattoo.Tos on yks niistä Hoyasbabyn suomentamista biiseistä BoA:n Copy & Paste.


http://www.youtube.com/watch?v=noycop1wOXM