Niin taas pitkästä aikaa kirjottelen, ku en oo aikasemmin kerinny/viittiny/keksiny kirjottamisen aihetta. Kato ku oon innostunu kattomaan animeja AnimeFreak.tv:stä (kiitos HymynaamaZero tästä ihan mahtavasta netti osoitteesta). Siellä on ihan mahtavia animeja ja kaiken lisäksi niitä on ihan sika paljon. Nii ja sitten kun alkaa kattoo jotain ihanaa sarjaa ni ei millään malta lopettaa. Unohin muute sanoa, et ne animet on joko enkuks puhuttuja tai tekstitettyjä. Niin, että tuota kannattaa olla hyvä enkussa niin niistä ymmärtääki jotain. Nyt mä sitte voisinki kertoa ihan siitä minkä takia taas tulin bloggaamaan. Katsokaapas, kun mä sain tänään sellasen manga piirtokirjan. Siis sellasen TopModelin tyylisen, jossa on ihmisten vartalo, kasvot ja hiukset valmiina ja sitte niille pitää, vaan piirtää vaatteet. No mä oon kerinny tekee siihe vaan kolme luonnosta, joista 1 ja puol oon väriittäny. Mutta siitä yhestä tuli aika hieno niin ajattelin laittaa sen tänne ja kun en oo aikasemmin oikein vielä kunnolla piirtäny mangaa niin voisittte kertoo siitä mielipiteenne (jos suinkin jaksatte). Tsau!
Joku maalari se kait on ku on iha maaliläikkien peitossa.
