Joo, taas on kulunu ikuisuus siitä, kun viimeks kirjottelin. Oon taas katellu sikana animeja ja tehny kaikke muutaki kivaa. Tänään kattelin anime nimeltään Kotoura-san, se on ihana suosittelen lämpimästi. Kaiken lisäks siinä on vaa 12 jaksoo, just sopivan vähän, mut samalla iha liian vähän. Eikä ooki kummallista? No arvatkaa mitä oon kuolannu viimeisen kuukauden aikana? Yukataa, mä haluun yukatan! Jos joku ei tiiä, mikä yukata on niin se on toiselta nimeltään kesäkimono. Joko selkis? Se on japanilainen asu. Mut kimono ja yukata on kaks eri asiaa kimono on juhlaviin tilaisuuksiin ja se on tehty silkistä, kun taas yukata on tehty puuvillasta. Niin,että haluun yukatan. Oon lötänyki netistä yhen kivan paikan, jossa muudään yukatia. Ja ajattelin, et voisn laitta siitä linkin tänne tai jotain.
www.kimono-yukata-market.com
Ja, no tuolla on yks yukata, jonka haluaisin. Niin et tos on kuva siitä. Eikö ookin ihana?
Eipä mulla muuta. Kirjottelen taas joskus.
私はすぐに再度書き込みを!