torstai 26. syyskuuta 2013

Mirror dance & Katsudocon

Aloin tos just taas kattelee Vocaloid biisejä. Neon vaan niin ihania. Nii sitten kesken kaiken löysin tollasia videoit missä luki mirror dance ja siin sitte mä katoin yhen. Ja se oli ihan mahtava. Kattelin niitä sitte muutaman lisää ajankuluks. Ja llöysin samalla super söpön Vocaloid biisin, johon oli sekä mirror dance että myös kaiketi, joku alkuperänen versio. Nii mä sitte päätin, että mun on pakko laittaa ne tänne ja kertoa samalla katsudoconista. Elikkä toiseen asiaani katsudoconiin. Se on Jyväskylän Foorumissa 12-13.10 pidettävä Coni (anime, manga ja Japani "messut" tai jotain sinnepäin). Ja mä kaiken lisäsk pääsen sinne sillo 12 päivä. Oon tiiättekö nii onnelline. Ku en ollu kesällä animeconissakaan, nii tää on ihan mahtavaa. Ja nyt, ku oon sitte toitottanu tästä niin voin ihan hyvin kaitta pari linkkiä, joista löydät tietoa siitä.

Mut ensin ne videot.

Ja sitten mirror dance versio.

http://katsudocon.com/

Katsudoconin nettisivu.

https://www.facebook.com/pages/Katsudocon/375112969235038?fref=ts

Facebook sivu

http://www.askartelupuotipia.fi/tuote.php?tuote=7446

Ja tuolta voit tilata rannekkeen katsudoconiin.

Kirjottelen taas pian.
P.S.Tää anime on niin pakko kattoo.

torstai 12. syyskuuta 2013

Moikka!

Mä alan varmaa nykyään kirjottelee varmaa vähän useemmin, ku mulla on tietotekniikkaa kerran viikossa nii lopputunnista tulee sitte aina alotettua uus teksti. Tänää me harjoteltiin kymmensormijärjestelmää ja kaiketi siitä jotain hyötyäkin oli. Mut joo mä "löysin" taas vähän aikaa sitten ihanan animen. Sen nimi on La Corda D'Oro ~Primo Passo~. Siinä on 25 jaksoo, joten siinä on just sopivasti katottavaa. Ei liikaa, muttei liian vähänkään. Ja sitte tottakai mä oon löytäny myös uuden ihanan Vocaloid biisin. Sen nimi on Ah, it's a wondeful cat life ja sen esittää Gumi ja Len. Mut yks mun kaveri näytti mulle toisen version siitä biisistä. Oli seki iha hyvä mut mä tykkään enemmän siitä Megun ja Lenin esittämästä. Mut joo laitan noista kaikista linkit tähä loppuu. Mä kirjottelen taas pia. See you soon. :D



Tos on eka jakso siitä animesta. Samalta käyttäjältä löytyy loputki.



Toi on kaiketi se alkuperänen biisi.



Toi taas on se minkä  mun kaveri näytti mulle.



Ja sitte vielä kissan silmät teitä kurkkimaan. Kamu näytti tänkin. Thanks!

torstai 5. syyskuuta 2013

Pöö!

Koulut alko ja kaikki on taas normaalia. Noo on täällä jotai uuttaki esim. uuet seiskat ja valinnaiset. Mut hei anteeks ku en oo päässy kirjottaa hiiiirveeen pitkään aikaan. Kato kyl te tiedätte mitä on ku koulu alkaa. Ei kerkee tehä yhtää mitään, ku pitää tehä läksyjä ja alkaa lukee sanakokeisiin. Mut arvaatteks mitä oon saanu aikaan? Mä onnistuin piirtää muutamia kuvia. Mä laitan yhe niistä sitte tonne loppuu. Nii joo ja oon mä kerinny animeeki kattoo esim. Brother Conflightii, Free! Iwatobi swim clubia ja Kimi to bokua. Mahtavaa eikö? Mut se mua ärsyttää, et Brother Conflightii pitäs tulla joka tiistai yks jakso lisää AnimeFreak.tv:hen. Nii nyt on jo sitte tortai ja tältä viikolta ei oo vieläkää tullu uutta jaksoo. Arvaa ketuttaako? Tottakai! No ei sille kait voi mitää, ku ne jaksot on muutenki alkanu tulee myöhässä. Sit mä oon myös rakastunu yhteen Vocaloid biisiin, se on vaa nii ihana. Nii mä sit laitan siitäki linkin tai jotai toho. Siin on vähä hmm erikoset sanat, mut se on japaniks aivan ihanan kuulonen.




Täs se ny on! (Enkuks tekstitetty video ilo poistettu, joten laitoin saman mut espanjaks. Sanat löytyy varmasti jostainn ilman tuota videota.)



Ja sitte se kuva.
Mulle tulee tosta mieleen Utau no Prince-sama.


Ja vielä yks video!



Sulonen! Ite pidän just tästä versiosta.

Mut joo yritän jatkossa kirjotta vähä useemmin. Love ya. <3