torstai 5. syyskuuta 2013

Pöö!

Koulut alko ja kaikki on taas normaalia. Noo on täällä jotai uuttaki esim. uuet seiskat ja valinnaiset. Mut hei anteeks ku en oo päässy kirjottaa hiiiirveeen pitkään aikaan. Kato kyl te tiedätte mitä on ku koulu alkaa. Ei kerkee tehä yhtää mitään, ku pitää tehä läksyjä ja alkaa lukee sanakokeisiin. Mut arvaatteks mitä oon saanu aikaan? Mä onnistuin piirtää muutamia kuvia. Mä laitan yhe niistä sitte tonne loppuu. Nii joo ja oon mä kerinny animeeki kattoo esim. Brother Conflightii, Free! Iwatobi swim clubia ja Kimi to bokua. Mahtavaa eikö? Mut se mua ärsyttää, et Brother Conflightii pitäs tulla joka tiistai yks jakso lisää AnimeFreak.tv:hen. Nii nyt on jo sitte tortai ja tältä viikolta ei oo vieläkää tullu uutta jaksoo. Arvaa ketuttaako? Tottakai! No ei sille kait voi mitää, ku ne jaksot on muutenki alkanu tulee myöhässä. Sit mä oon myös rakastunu yhteen Vocaloid biisiin, se on vaa nii ihana. Nii mä sit laitan siitäki linkin tai jotai toho. Siin on vähä hmm erikoset sanat, mut se on japaniks aivan ihanan kuulonen.




Täs se ny on! (Enkuks tekstitetty video ilo poistettu, joten laitoin saman mut espanjaks. Sanat löytyy varmasti jostainn ilman tuota videota.)



Ja sitte se kuva.
Mulle tulee tosta mieleen Utau no Prince-sama.


Ja vielä yks video!



Sulonen! Ite pidän just tästä versiosta.

Mut joo yritän jatkossa kirjotta vähä useemmin. Love ya. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti