torstai 26. syyskuuta 2013

Mirror dance & Katsudocon

Aloin tos just taas kattelee Vocaloid biisejä. Neon vaan niin ihania. Nii sitten kesken kaiken löysin tollasia videoit missä luki mirror dance ja siin sitte mä katoin yhen. Ja se oli ihan mahtava. Kattelin niitä sitte muutaman lisää ajankuluks. Ja llöysin samalla super söpön Vocaloid biisin, johon oli sekä mirror dance että myös kaiketi, joku alkuperänen versio. Nii mä sitte päätin, että mun on pakko laittaa ne tänne ja kertoa samalla katsudoconista. Elikkä toiseen asiaani katsudoconiin. Se on Jyväskylän Foorumissa 12-13.10 pidettävä Coni (anime, manga ja Japani "messut" tai jotain sinnepäin). Ja mä kaiken lisäsk pääsen sinne sillo 12 päivä. Oon tiiättekö nii onnelline. Ku en ollu kesällä animeconissakaan, nii tää on ihan mahtavaa. Ja nyt, ku oon sitte toitottanu tästä niin voin ihan hyvin kaitta pari linkkiä, joista löydät tietoa siitä.

Mut ensin ne videot.

Ja sitten mirror dance versio.

http://katsudocon.com/

Katsudoconin nettisivu.

https://www.facebook.com/pages/Katsudocon/375112969235038?fref=ts

Facebook sivu

http://www.askartelupuotipia.fi/tuote.php?tuote=7446

Ja tuolta voit tilata rannekkeen katsudoconiin.

Kirjottelen taas pian.
P.S.Tää anime on niin pakko kattoo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti