Japani fanin Sekokeijun sekablogi kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta.
torstai 12. syyskuuta 2013
Moikka!
Mä alan varmaa nykyään kirjottelee varmaa vähän useemmin, ku mulla on tietotekniikkaa kerran viikossa nii lopputunnista tulee sitte aina alotettua uus teksti. Tänää me harjoteltiin kymmensormijärjestelmää ja kaiketi siitä jotain hyötyäkin oli. Mut joo mä "löysin" taas vähän aikaa sitten ihanan animen. Sen nimi on La Corda D'Oro ~Primo Passo~. Siinä on 25 jaksoo, joten siinä on just sopivasti katottavaa. Ei liikaa, muttei liian vähänkään. Ja sitte tottakai mä oon löytäny myös uuden ihanan Vocaloid biisin. Sen nimi on Ah, it's a wondeful cat life ja sen esittää Gumi ja Len. Mut yks mun kaveri näytti mulle toisen version siitä biisistä. Oli seki iha hyvä mut mä tykkään enemmän siitä Megun ja Lenin esittämästä. Mut joo laitan noista kaikista linkit tähä loppuu. Mä kirjottelen taas pia. See you soon. :D
Tos on eka jakso siitä animesta. Samalta käyttäjältä löytyy loputki.
Toi on kaiketi se alkuperänen biisi.
Toi taas on se minkä mun kaveri näytti mulle.
Ja sitte vielä kissan silmät teitä kurkkimaan. Kamu näytti tänkin. Thanks!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti