tiistai 27. marraskuuta 2012

Moikkis!

Sori en oo taas kirjotellu vähään aikaan, enkä oo saanu mangaakaan piirrettyä. Tässä Karan Lupinia kuunnellessa yritän pähkäillä, mitä kirjottasin. Tulin vaa kattoo blogi profiilia ja huomasin etten oo kirjotellu vähään aikaan, joten päätin vähän kirjotella (tietysti ilman minkään laista suunnitelmaa).
No joo tää viikko on ihan täynnä kaikkee huomenna on kemian koe, perjantaina kid's action (sellanen seurakunnan järjestämä toimintailta, jossa olen järjestelemässä), viikonloppuna tulee yökylävieraita ja on tässä menneiden viikkojen aikanakin ollut ihan reippaasti tekemistä. Tänäänkin on ihan hyvin vielä tekemistä kokeeseen lukua, äidinkielen kirja-arvosteluja (kesken varmaan 6), pitäisi kirjoittaa kirjekamulle ja auttaa pikkusiskoa synttäri valmisteluissa. Mutta mutta nyt mä lopetan ja alan toteuttaa juuri listaamiani asioita. Sori jos valitan tai pölötän liikaa omista asioista. Laittakaa mulle jotain kirjoitus vinkkejä. Kiitti jo etukäteen. :)

Heipsis!:)

keskiviikko 21. marraskuuta 2012

Idiootti

Siis miettikää mä meuhkaan täällä siitä, että pääsen kattoo Twilightii ja sitte mä en kerro teille sanallakaan siitä mitään. Ei täysin ymmärrettävää. No nyt mä sit kerron siitä. Se oli NIIN PARAS LEFFA IKINÄ!!!!!!!!!!!!! The best movie ever!
Joo liiottelin vähän noiden huutomerkkien kaa, mut joo se oli oikeesti sika siisti. Jos ette oo käyny kattoo sitä elokuvissa, teidän on niin pakko saada se DVD:lle. Mä ainaki haluun sen. Nii joo mä muute sain tänään Houkutus DVD:n. Mulla on kato jo Uusi kuu ja Epäilys ja nyt mulla on Houkutuskin, enää puuttuu vaan Aamunkoin molemmat osat. 1 maksaa muute prismassa vaan 9.95.
Joo oon hulluna Twilighttiin, sori jos joku ei tykkää siit. Mut joo nyt mun pitää lopettaa, pitää kato olla puol 6 menos.

Heipsis!:)

maanantai 19. marraskuuta 2012

Moips!

Oon ihan hirveen pahoillani, etten oo kerinny kirjotella tänne vähään aikaan. Mut nyt mä taas kirjottelen teidän iloksi. Joo ajattelin laitta listan kivoista manga sarjoista. Joten niin mä nyt teen.
 
  1. Karin, rakkaus tarina, 14 osaa
  2. Chrono Crusade, seikkailu 1920-luvun USA:ssa, 8 osaa
  3. Orange planet, rakkaus, 5 osaa
  4. Oblivion high, ruotsalaista koulu mangaa, en tiedä montako osaa
  5. Horoskooppi mysteerit, horoskooppeja, salapoliisijuttuja ja rakkautta, 4 osaa
  6. Vampire knight, vampyyreja ja rakkautta, 12 osaa ilmestynyt ainakin 4
  7. Pichi pichi pitch, merenneito fantasiaa, 7 osaa
  8. Shugo Chara, rakkautta ja fantasiaa, 12 osaa
  9. Teiniagentti Luna, nimi kertoo, kait 5 osaa
  10. The best selection, lyhyitä manganovelleja, ? osaa
  11. Hokuto manga, auomalaisia manganovelleja, ainakin 2 osaa
  12. Soul eater, noitia, aseita ja tappeluita, 24 osaa, ilmestynyt ainakin 3
  13. At laz merdian, Avaloniin ja takaisin, kahden maailman välistä fantasiaa, 6 osaa, ilmestynyt 2
  14. Death note, rikoksia ja poliisi juttuja, ? osaa
  15. Kill me baby, suorastaan hupaisaa, 4 osaa, ilmestynyt 1

No niin tässä oiva lista erilasista manga sarjoista. Onhan niitä toki lisää, mutta tässä ovat minun lukemani sarjat. Lista ei muuten ole paremmuus järjestyksessä. Saa valitta jos annoin virhellistä tietoa. Eipäs tässä tämän kummempaa. Kirjoittelen taas joskus lisää.
Heippa! :)


keskiviikko 7. marraskuuta 2012

Mangaa!

 Moikkis!
 
Täs on nyt niitä manga kuvia, mitä lupasin. Ei välttis mitään parhaita, koska osaan piirtää hyvin vaan silmiä. :)
 
Tää on varmaan paras.
 

Vihainen
 

Joku pisama typy.
 

Yritin kait chibiä.
 

Tää ei kait oo ihan mangaa. (Näyttää kalalta. :D)
 

Yks ekoista.
 

Laitoin tänne vielä tälläsen piirrustuksen.
 
 
 
Ei mulla tässä muuta just nyt oo, mut kirjottelen taas pian. Muistakaa kommata.
 

tiistai 6. marraskuuta 2012

Oon niin iloinen!

Joo, oikeesti oon niin iloinen, kun varasin liput Twilight Aamunkoi 2. Mä meen kattoo sen kahen mun kaverin kanssa. Ennen sitä käydään varmaan hesessä syömässä ja vähän shoppailemassa. Ootan innolla 16. päivää. Niin parasta!

No joo, tuli vähän lyhyt bloggaus, mutta mun oli oikeesti ihan pakko kirjotta siitä tänne. Kirjotan kyllä viikon aikana lisää jotain, esim. kirjavinkkejä, saatan laittaa jonkun manga piirustukseni kuvan (Haluisin niin oppii piirtää mangaa. Ne kirjatkin on niin parhaita. Oon siis vielä ihan surkee mangassa, mutta opettelen piirtää koko ajan paremmin.), joitain hyviä manga sarjoja ja kaikkee muuta kivaa. Ei mulla muuta.

Heipsis!

P.S. Muistakaa kommailla, niin tiedän kandeeko kirjottaa. Kiitti jo etukäteen.:)

P.P.S. Ja hei, kertokaa jos tost tekstistä ei saa selvää, niin vaihdan sen kyllä selkeempään.

maanantai 5. marraskuuta 2012

Suklaa Muffinit

    Moi!

Ajattelin tässä laittaa tänne mun lemppari muffinien ohjeen. Elikkäs tässä on suklaa muffinien resepti.

1,5 dl sokeria
0,5 dl kaakaota
3 dl vehnäjauhoja
2 tl leivinjauhetta
2 tl vaniljasokeria
0,5 dl suklaa rouhetta
2 dl piimää/vanilja jogurttia
100 g sulatettua margariinia
2 kanamunaa

Sekoita aineet, jaa vuokiin ja paista 200 asteessa 30-40 minuttia.


Kirjottelen pian lisää.:)

perjantai 2. marraskuuta 2012

Minä

 
 
Nyt kun sain oman blogin, pitäsi varmaan postata jotain, sillä niinhän yleensä tehdään.
 
 No joopa joo. Asiaan.
 Minä eli Sekokeiju olen niinkuin esittelyssä lukee, vihreä silmäinen neitinen, joka rakastaa suklaata, hyviä kirjoja, koti-iltoja ja keijukamuja. Minä asun ihanassa keijulaaksossa (oikeasti pikkukylässä keskellä Suomea), jossa käyn keijukoulua (aivan normaalia koulua) ja pidän hauskaa keijukamujeni kanssa. Olen hyvin iloinen siitä, että sain oman blogin ja olen myös iloinen jos joku sitä lukee. Tämä on ensimmäinen postaukseni, joten siitä ei valitettavasti tullut kauhean pitkää, mutta lupaan kirjoittaa lisää pian.
 
Heipsis! :)