tiistai 27. marraskuuta 2012

Moikkis!

Sori en oo taas kirjotellu vähään aikaan, enkä oo saanu mangaakaan piirrettyä. Tässä Karan Lupinia kuunnellessa yritän pähkäillä, mitä kirjottasin. Tulin vaa kattoo blogi profiilia ja huomasin etten oo kirjotellu vähään aikaan, joten päätin vähän kirjotella (tietysti ilman minkään laista suunnitelmaa).
No joo tää viikko on ihan täynnä kaikkee huomenna on kemian koe, perjantaina kid's action (sellanen seurakunnan järjestämä toimintailta, jossa olen järjestelemässä), viikonloppuna tulee yökylävieraita ja on tässä menneiden viikkojen aikanakin ollut ihan reippaasti tekemistä. Tänäänkin on ihan hyvin vielä tekemistä kokeeseen lukua, äidinkielen kirja-arvosteluja (kesken varmaan 6), pitäisi kirjoittaa kirjekamulle ja auttaa pikkusiskoa synttäri valmisteluissa. Mutta mutta nyt mä lopetan ja alan toteuttaa juuri listaamiani asioita. Sori jos valitan tai pölötän liikaa omista asioista. Laittakaa mulle jotain kirjoitus vinkkejä. Kiitti jo etukäteen. :)

Heipsis!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti