perjantai 2. marraskuuta 2012

Minä

 
 
Nyt kun sain oman blogin, pitäsi varmaan postata jotain, sillä niinhän yleensä tehdään.
 
 No joopa joo. Asiaan.
 Minä eli Sekokeiju olen niinkuin esittelyssä lukee, vihreä silmäinen neitinen, joka rakastaa suklaata, hyviä kirjoja, koti-iltoja ja keijukamuja. Minä asun ihanassa keijulaaksossa (oikeasti pikkukylässä keskellä Suomea), jossa käyn keijukoulua (aivan normaalia koulua) ja pidän hauskaa keijukamujeni kanssa. Olen hyvin iloinen siitä, että sain oman blogin ja olen myös iloinen jos joku sitä lukee. Tämä on ensimmäinen postaukseni, joten siitä ei valitettavasti tullut kauhean pitkää, mutta lupaan kirjoittaa lisää pian.
 
Heipsis! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti