sunnuntai 29. kesäkuuta 2014
Toivotaan kunnon kesäsäätä
Jep, hiukan lämpimämpää säätä toivoisin niin ulkoiluakin voisi harkita. Kesällähän pitäs olla ulkona, nauttia aurinkoisesta säästä ja saada vähän rusketusta. Mä ainakin oon kyllä ihan kalpea, johtuen hienoisesta auringon puutteesta, rakkaasta fleesistä ja sängyn mukavuudesta, unohtamatta sadetta. On tässä kuitenkin jotain saanu aikaseks olin esim. porukoiden kanssa Pärnussa, sedän kanssa juhannus konfferenssissa ja kavereitakin on näkynyt siellä sun täällä. Harmittaa todella, kun jotkut hyvät anime-sarjat loppu, mutta onneksi uusia on jo jossain kaukana horisontissa näkyvillä. Joten niitä odotellessa yritän taasen kalastaa uusia anime-sarjoja. Katoin just viime viikolla SAO:n loppuun samoin No Game No Life:n ja yritän löytää jotain vastaavan tyylistä, mutta ei oo vielä tullu vastaan. Eilen taas aloin lukemaan Karnevalia. Se on julkaistu myös animena, mutta animversiossa on vain 13 jaksoa ja koko juttu jää vähän niin kuin kesken, joten päätin luke sen mangana. Ensimmäinen yllätys oli se, että mangana siinä on 96 luku eli 13 pokkaria, joten on aika selvää, että anime on jäänyt jotenkin kesken. Olen kerinnyt lukea vasta todella vähän, mutta rakastan jo Karnevalia. Toinen manga jota olen alkanut lukeaon The Seven Deadly Sins. Jotkut tietää jotkut ei, mutta kyllä tuota nyt kelpaa lukea. En ole vielä lukenut kovinkaan paljoa, joten kunnon arviota en voi antaa, mutta kiinnosta alku siinä ainakin on. Ei mulla nyt oikein mitään muuta sanottavaa ole, joten kirjoitan taas pian. Halit kaikille keijukaisille.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)