No siinä se jo tulikin. Ajattelin laittaa tänne hyvän joulun toivotukset. Sori en oo taas kerinny/jaksanu kirjottaa mitään. Oon lukenu kirjoja ja tehny kaikkee mikä vie aikaa. Yks kirja minkä luin on Mats Strandbergin Piiri. Piiri on mahtava fantasia kirja ja sarjansa ensimmäinen osa. Siinä on tosi yllättävä loppu ja se on muutenkin tosi mielenkiintoinen. Tylsiä kohtiakin saattaa löytyä, mutta se on oikeesti tosi hyvä kirja. Sitten mä luin yhen ihan eri katekoriaan kuuluvan kirjan. Sisko disko sarjaan kuuluva Mary Morganin Ihan kivat kasvot on ihana rakkaus romaani. Kirjassa ylipainoinen Hayley lähtee lomalle Italiaan muuttuu täysin. Tässä kuussa on myös ollu tosi paljon juhlia. Kahden kaverin, siskon ja isin synttärit, joulu ja uusi vuosikin on tulossa. Laitan tähän vielä varmaan muutaman kuvan, koska kirjotusta ei tosiaankaan tullut nyt paljon.
Äiti teki jäälyhtyjä.
Kaunis vai mitä?

