maanantai 21. huhtikuuta 2014

Uusia animeja ja One Piece

Pöö! Hetkiseen en ookaan kirjotellu. Tässähän tää kuukaus on kohta taas menny niin nopsaa uusia animesarjoja luotsatessa. Niinpä niin taas se aika vuodesta, kun uusia animeja alkaa ihan mahottoman paljon. Ei sillä, että valittaisin, päinvastoin. Etenkin oon super ilonen, et Fairy Tail alko taas jatkua. Kuka nyt ei iloitsis kun oma lemppari sarja jatkuu taas. Siis joo animena mä oon kattonu ne kaikki mitä tähän mennessä on tullu ja niin, mutta mangassa oon vasta ehk jossain puolessa välissä. Mut jeps uusia animeja alko paljon ja muutamia niistä oon mäki alkanu seurailee esim. Kamigami no Asobi, Haikyuu!! ja Mahouka Koukou no Rettousei. Oli mulla vielä toinenki asia. Nimittäin otsikosta päätellen aloin kattomaan One Pieciä. 23/640 ei oo viel kovinkaan paljon, mutta hyvä alku ainakin. Että siinäpä keijukaiselle puuhaa loppu kevääksi. Plus mä sain äidin kaa just tänään alotettua mun cosplay asun tekemisen. Mokoma keijukainen ehtii ehkä sittenkin ajoissa valmiiksi animeconiin. Että sillei, asiat purettu, mitään ei jääny hampaankoloon, joten kaiki ok. Näkyillään ja kirjottelen taas (toivottavasti) piakkoin.
<3:Sekofairy

Fairy Tailin 2014 traileri. Kandee kattoo.