tiistai 6. marraskuuta 2012

Oon niin iloinen!

Joo, oikeesti oon niin iloinen, kun varasin liput Twilight Aamunkoi 2. Mä meen kattoo sen kahen mun kaverin kanssa. Ennen sitä käydään varmaan hesessä syömässä ja vähän shoppailemassa. Ootan innolla 16. päivää. Niin parasta!

No joo, tuli vähän lyhyt bloggaus, mutta mun oli oikeesti ihan pakko kirjotta siitä tänne. Kirjotan kyllä viikon aikana lisää jotain, esim. kirjavinkkejä, saatan laittaa jonkun manga piirustukseni kuvan (Haluisin niin oppii piirtää mangaa. Ne kirjatkin on niin parhaita. Oon siis vielä ihan surkee mangassa, mutta opettelen piirtää koko ajan paremmin.), joitain hyviä manga sarjoja ja kaikkee muuta kivaa. Ei mulla muuta.

Heipsis!

P.S. Muistakaa kommailla, niin tiedän kandeeko kirjottaa. Kiitti jo etukäteen.:)

P.P.S. Ja hei, kertokaa jos tost tekstistä ei saa selvää, niin vaihdan sen kyllä selkeempään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti