![]() |
| Mä näytän samalta kokeisiin lukiessa. :P |
torstai 20. helmikuuta 2014
Fifteenit ja Bakuman
Sekokeiju keskuudessanne. ;D Animecon asia hoidettu ja sitä odottean keijukainen yrittää saada cossinsa alkuun. Kattokaas, ku mulle kävi niin, että Iso kirjan fifteen 1 leiri oli jo täynnä kun mun piti ilmoittautua sinne. Enkä sitte niinku päässy sinnne. Sitten ku se 2 leiri on just animeconin aikaan, nii porukat olisillein et sä meet sinne fifteenille ja jätät animeconin väliin. Onneks kaikki saatiin järjestettyä ja mä pääsen molemmille, sekä fifteenillä että animeconiin. And now I'm so happy girl. Aloitin muuten taas yhen uuden anime kattelemisen tällä kertaa kohteena on Bakuman. Tiiätteks oon törmänny siihen sarjaan ihan sika monta kertaa animefreakissa, mut oon aina ollu sillai et mikä ihme sarja toi on. Eilen mä sitte kattelen sellasta Top 50 romance animes ja se oli sillä listalla. Katoi sit huviksee yhen jakson (en voinu kattoo enempää, koska piti lukee kokeisiin). Tulin sitte siihen tulokseen, et vau mun pitää niin kattoo lisää tota sarjaa. Tänään oon sitte kattonu sitä eteempäin jo parin jakson ajan. Suosittelen. Idea johon ei usein törmää. Mut kirjailen taas pian. Hiihtolomaki alkaa koht nii enköhän mä saa jotain järkevääki aikaan. :P
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti