Japani fanin Sekokeijun sekablogi kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta.
sunnuntai 2. helmikuuta 2014
Moikkis!
Siitä on taas jokunen hetki, kun viimeks kirjottelin. Joulun jälkeen oon ollu ihan Fairy Tailin lumoissa. Katoin sen koko animen, mitä nyt tähän mennessä on tullu. Sitte ku olin ihan maassa sen kesken jäämisen takia aloin lukee sitä mangana. Mä katoin pari päivää sitte facebokista kuvia ja yhen kuvan kommentista sai sen käsityksen, et Fairy Tail jatkuis huhtikuussa. Arvatkaa saiko kamut tietää heti. Totta kai. No mutta muuten mulla on ollu ihan mukavaa koko tammikuun ajan. Mulla oli nimittäin synttärit. Oon nyt 15. Mahtavaa, eikö? En oo saanu äidin kaa alotettua mun cossaus yritystä nimeltä Ema Hinata. Kaikki kankaat on valmiina, mut mitään ei oo saatu aikaseks. Alotin myös pari päivää sitten kattoo uudestaan Say I love you:ta. Rakastan sitä. Mut ei mulla tässä oo mitään ihmeitä. Toivon kirjottelevani taas pian. See you my little fairy friends. ;D
P.S Muutamia ihania Fairy Tail biisei.
Toi nyt ei oo suoraa Fairy Tailista, mut kertoo paljon Lucysta.
Ton tunnistaa Fiary Tailin tunnariks ihan heti (jos siis on kattonu sen), vaikka siin ei oo Fairy Tailin videoo.
Tosta löytyy kyllä koko versio ilman tekstityksiä.
Tos ei oo tekstityksii. Ärsyttää ku en löytäny sellasta versioo mis ois.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti