Japani fanin Sekokeijun sekablogi kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta.
perjantai 21. maaliskuuta 2014
Naruto kohta jakso 100
Wow. En oo taas kirjottanu hetkeen. Mutta nyt sekin ongelma korjaantuu. Oon nimittäin alkanu kattoo uutta anime. Joo, otsikosta tiettää. Narutoahan mä oon alkanu kattelee. Tiiätteko aluks, ku kiinnostuin animeista ja muusta ajattelin, en varmaan koskaan tuu kattomaan Narutoa tai muuta sen tyylistä pitkää sarjaa. Mut joo. Alotin Naruton kattomisen 6.3 ja nyt oon jaksossa 99. Eka sadan jakson etappi kohta ohitettu ja vielä 15 päivässä. Oikee ihme mulle. Fairy Tailin kattomiseen meni yli puoli voutta ja nyt oon kattonu periaatteessa puolet siitä määrästä hetkessä. Kaiken lisäksi oon ihan kuokussa tohon animeen. Musta on tullu Naruto fani. Ensinnäkin mä rakastuin siihen ekaan loppu biisiin ihan hirveesti. Laitan sen ihan varmasti tohon loppuun. Plus oon rakastunu Naruton sammakko rahapussiin. Oi vitsi mä niin haluaisin sellasen. Ja arvaatteks mitä mun kaveri sano, viime vuonna animeconissa oli niitä. Toivon, että ois tänäki vuonna. Niin ja tosta tulikin mieleen. Mä sain animecon rannekkeen. Jee, ihan mahtavaa. Happy. Mut tylsistyttäsin teiät mun jutuil ennen pitkää, joten paras lopettaa ennen sitä. Joten see you around. I'm going now.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti