![]() |
| Oon niiin ihastu tähän typykkään, koska se hymyilee eikä näytä surulliselta. Sillä delfit on tosi usein surullisen näkösiä tai muuten vaan yksinäisen. |
perjantai 1. elokuuta 2014
Möh
Kesä on taas koht ohi. Möh ja koulukin alkaa. Sitte ei oo taas ollenkaan aikaa kattoo animea ja pelata Aura Kingdomia. Nii joo en oo tainnu vielä kertoo, et alotin pelailemaan Aura Kingdomia ja just pari päivää sitte kokeilin myös Dragon Palssia. Oon todella innostunu Aura Kingdomista, mut Dragon Pals on ollu pienoinen pettymys. Olin Animeconissa ja fifteen leirillä, molemmissa oli niin mahtavaa. Animeconissa pidettiin hauskaa typyjen kanssa, osteltiin kaikkee kivaa ja stalkattiin muiden pukuja. Leiriltä mä taas löysin yhen toisenkin otakun, joten sielläkään ei jääny anime pois puheenaiheista. Meillä oli myös sellaset fifteen juhlat eli vähä niinku rippijuhlat. Serkuilla ja tädeillä oli varmaan kestäminen, kun höpötin kokoajan jostain animesta ja delfeistä. Tällä viikolla taas kävin äidin ja systerin kaa tuurissa. Shoppailtiin kaikkkee kivaa ja halpaa kamaa. Muuten mä oonkin ollu tän koko viikon aikalailla sisällä, tuijottanu tietokonetta ja yrittäny löytää mielenkiintosia animeja. Kyl mä sitte niitä löysinkin. Yks mun löydöistä on Log Horizon. Se on tosi mahtava anime ja muistuttaa tosi paljon SAO:a. En oo vaan vielä kerinny kattoo sitä loppuun, joten jännäilen sen kanssa varmaan vielä hetkisen. Toinen tänään loppuun katottu löytö on Mikakunin de Shinkoukei. En osaa kertoo siitä paljon muutaku, et se oli tosi hauska ja omalla tavallaan tosi sulonen, ei mikään ihan perus rakkaustarina. Lupaan et se on mukava kattoo. Ja näin on menny mun viime kuukausi. Kirjoittelen taas pian. Ehkä jopa jotain vähän mielenkiintosempaakin juttuu. Loppuun viel super sulonen delf. Bye bye.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti