torstai 22. toukokuuta 2014
Kohta kesä
Jep, koht on kesä. Onhan sitä kyllä odotettukin. Tänään olin taas jäätelöllä (nam) niinku parina muunakin päivänä tällä viikolla. Meiän koulussa on kattokaas just nyt TET-harjottelu viikko osalle kaseista. Niin ku mä oon ala-asteella tetissä, niin pääsen sitte aina vähä aikasin kotiin. Joten oon sitten kierrelly kirppareita ja käyny jätelöllä vähän väliä. Eilen kun olin kirpparilla, löysin sieltä jokusen manga pokkarin ja kaks paperista päivävarjoa. Olin tosi ilonen noista löydöistä. Tänään mä sitten kävin joo jäätelöllä ja ostaa vähän sipsii. Sitteku olin jäätelöni syöny en jaksanukaan mennä kotiin vaan jäin pyörimään pyörän kanssa ympäri kekustaa. alku viikosta oisin menny suoraan kotia siitepölyn takia, mut nyt se on alkanu jo helpottaa niin pysty jäämään ulos pitemäkski aikaa. Ja niin mä oon nyt sitte täällä kirjottelemassa taas pitkästä aikaa teille kaikkea jonnin joutavaa. Katoin muutes eilen youtubesta muutamia videoita ABJD nukeista. Siellä oli yks mahtava customointi video. Lopputulos ei ehkä ollu ihan mun makuun, mutta se tyyppi ainakin osas asiasa. Ja nyt mä niin taas haluisin ABJD:n. Kattelen nytkin samalla noit iplehouse.com:sta, mut laian sen videon toho loppuu.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti