sunnuntai 23. kesäkuuta 2013

Mä näin eilen YUKATAN real life!

Mä siis oikeesti näin eilen naisen, joka oli pukeutunu YUKATAAN. Mä olin kato Keuruulla Helluntalaisten juhannus konfferenssissa, nii ku olin Missio eli lähetys teltassa, nii siellä Kiinan ja Itä-Aasian pisteellä mä törmäsin siihen tyyppii. Sillä oli sellanen valkonen violettivihree kukallinen yukata, vihreä obi vyö ja viuhka. Mä olin nii ilonen. Ku miettikää ny millonka te ootte nähny Suomessa ihmisiä pukeutuneena Japanilaiseen perinne asuun. Nii ette varmaa kovin usein. Mut joo se siitä. Sori taas kerran ku en oo kirjotellu, yritän nyt kuitenki kirjotella vähä useemmin. Kiitti ku jaksatte lukee tätä blogia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti